Zaman hızlı geçiyor...























Uzuun bir aradan sonra, kürkçü dükkanına geri dönmeye karar verdim. Eminim bu kararım size de bana da iyi gelecek.

Son görüştüğümüzden beri hayatımda çok şey değişti. Önce güzel şeyleri sıralayayım; İstediğim rüzgarsız güneşli evi aldım, çok sevdiğim bitkilere çook yakın olabileceğim harika bir işte çalıştım...Ve en önemlisi, bir bebeğimiz oldu. Dört yıldır artık üç kişiyiz ve hatta kedimizle birlikte dört kişiyiz.

Bu yıllara acılar da sığdırdık, düştük kalktık...Daha travmasını atlatamadığım anneciğimi kaybettim        mesela, öncesinde kayınpederimi kaybetmiştik, çok sevdiğim işimi kaybettim, pandemi dönemine          girdik sosyal hayatımızı kaybettik...

Sevindik, üzüldük ama dimdik hayatta kaldık ve aynı çizgimizde de devam ediyoruz. Artık daha            güçlü, daha savaşçı, daha azimli, daha hazırlıklıyız.
   
    


Anneciğimi kaybettikten bir yıl sonra, onun elleriyle yaptığı salçalar, tarhanalar, kurular, reçeller, turşular...bittiğinde, kendi kızım ve ailem için, artık onun elini teslim almam gerektiğini farkettim.
Birkaç yıldır, ondan öğrendiklerimi ve fazlasını ailem için ben yapıyorum ve çocuğumu köklerine uygun beslemeye ve yetiştirmeye çalışıyorum. O nedenle, bloglarımın, sayfalarımın ve kanalımın adı "Organik çocuk". 

Kayınpederim yani babam da, hayatının son dönemlerinde hep annesinden bahseder, yaptığı yiyecekleri, geçirdiği zamanları özlerdi. Kaç yaşında olursanız olun, çocuksunuz aslında. Yaşarlarken belki bu duyguların farkına varamıyoruz.




Bu postta kısa bir özetle giriş yapıp, bloga biraz ısınayım istedim. 

Yalan yok, bu zamana kadar aktif çalışma hayatıma dönebilirim diye hep umudum vardı, çalışmayı çok ama çook seviyorum ama bu ortamda dönme fikri pek aklıma yatmaz oldu.
Doğumdan sonra home ofis çalışmıştım ve bir süre sonra bu şekilde de kendimi disipline edip, verimli çalışabildiğimi görmüştüm.

Bugünlerde yine evden rahat çalışmaya ve işi ilerletmeye karar verdim, eh madem evden çalışacağım, madem masa başındayım, tekrar sanal ortama hoşgeldim.

Takipçilerimi de hayli kaybetmişim, farkındayım ama eminim ki güzel paylaşımlarla kat kat fazlasını geri kazanabileceğim. Siz de hoşgeldiniz canlar.

Yorumlarınızı, sorularınızı, eleştirilerinizi yazmaktan çekinmeyin lütfen. Çok sevinir ve zaman ayırırım.









 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alisyum ( alyssum )

Bal köpüğü, Kuduz Otu, Alisyum ( Alyssum )

Alisyum kuruttum ve böyle de güzel görünüyor...